Vill du ha gratis bantningstips och info om nya dieter? Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

(fyll i din e-mail här nedan)

Subscribe Unsubscribe

  Ryska Rymddieten


 

 

Ryska rymddieten är egentligen en amerikansk diet som så många andra. Jag vet inte varför den kallas rymddiet. Denna viktminskningsmetod sägs göra dig 8 kilo lättare på 7 dagar. Du bör hålla dig till vad som står i menyn. Det är en mycket strikt diet och en ganska ovanlig bantningsmetod.

 

 

 Observera!

Om du mår illa, är gravid, har problem med njurarna, har diabetes, oroar dig eller har övriga frågor kontakta din läkare eller dietist. Det är aldrig fel att rådgöra med din  läkare INNAN du börjar banta.

 

Ryska Rymddiet Vecko Meny:  

 

Dag 1:

Frukost: Kaffe.

Lunch: 2 ägg och 1 tomat.

Middag: Cirka 200 g rött kött och grönsallad.

 

Denna diet kan med fördel kombineras med ett effektivt bantningspiller. Mitt tips är VitalSlim som hämmar fettupptaget i magen med ca 30% enl studier. Just nu kan du prova VitalSlim för 19:- fraktfritt!! Klicka här för att läsa mer om erbjudandet!

 

 

 

 

För att komma igång med din nya kosthållning och lyckas hålla dieten gå gärna med i en viktklubb. Exempelvis www.matdagboken.se som är en ny sajt och är gratis. Där får en personlig matdagbok, personlig motionsdagbok, personliga uträkningar såsom BMI, personligt energibehov, recept och mycket mera. Matdagboken är kopplad till livsmedelverkets databas vilket underlättar rätt kosthållning.

 

 

Dag 2:

Frukost: Kaffe och 1 rostad brödskiva.

Lunch: Cirka 200 g rött kött och grönsallad.

Middag: Cirka 150 g skinka och 2,8 dl yoghurt.

 

 

 

 

Dag 3:

Frukost: Kaffe, en rostad brödskiva.

Lunch: Grönsallad, 1 mandarin och 1 tomat.

Middag: 100 g skinka, fruktsallad, 2 ägg.

 

 

 

Dag 4:

Frukost: Kaffe och 1 rostad brödskiva.

Lunch: Cirka 150 g ost, 1 ägg, 1 morot.

Middag: Fruktsallad och yoghurt.

 

 

 

Dag 5:

Frukost: Cirka 150 g skinka, 2,5 dl morötter.

Lunch: Cirka 200 g kokt fisk, 1 tomat. 

Middag: Cirka 250 g rött kött.

 

 

 

Dag 6:

Frukost: Kaffe och 1 rostad brödskiva.

Lunch: 1/4 ugnsbakad kyckling och citrusfrukter.

Middag: Två ägg, 2,8 dl råa morötter.

 

 

 

Dag 7:

Frukost: Kaffe och 1 rostad brödskiva.

Lunch: Cirka 200 g rött kött och citrusfrukter.

Middag: Vad som helst som inte överstiger 500 kalorier.

 

 

För att inte misslyckas med bantningen: Komplettera med en bra multivitamin och en bra multimineraltablett. Denna ser till att du får de vitaminer och mineraler som du behöver. När man bantar är det vanligt att man snabbt lider brist på dessa viktiga ämnen, vilket i sin tur får dig att avbryta bantningen i förtid p.g.a. av dåligt mående. Tips: Just nu kan du prova en Multivitamintablett gratis i hela 2 månader. Den som både innehåller 20 st av de viktigaste vitaminerna OCH mineralerna, den innehåller även extrakt av grönt te som ökar förbränningen! Klicka här för att komma till erbjudandet: Efi SE

 

 

 

 

 

 

 

 

Lycka till att banta med den ryska rymddieten!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Till startsidan ViktVakten.se


Copyright 2007-2008 viktvakten.se        E-post: info@viktvakten.se